// Σημαντικές Απαντήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της απομακρυσμένης υποστήριξης;
  • Άμεση τεχνική υποστήριξη για πληθώρα εργασιών και βλαβών.
  • Οικονομική λύση, καθώς δεν επιβαρύνεστε με την επίσκεψη του τεχνικού στο χώρο σας.
  • Όλες οι υπηρεσίες απομακρυσμένης υποστήριξης προσφέρονται υπό κρυπτογράφηση 256-bit, δηλαδή 32 περίπου χαρακτήρων. Αποτελεί την πιο ασφαλή διαδικασία για τη διαφύλαξη των ηλεκτρονικών σας αρχείων και δεδομένων.
Ποια είναι η διαδικασία για την υποστήριξη των συστημάτων μου;
  • Ελάτε σε επικοινωνία μαζί μας, είτε τηλεφωνικά, είτε κλείνοντας ραντεβού, είτε συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας.
  • Μιλήστε με τον τεχνικό της Compugreek.
  • Δώστε στον τεχνικό την απαραίτητη άδεια πρόσβασης στο σύστημά σας με την ασφαλή υπηρεσία AnyDesk.
  • Ο τεχνικός θα συνδεθεί μέσω διαδικτύου με τον υπολογιστή σας.
  • Μπορείτε να βλέπετε από την οθόνη σας κάθε κίνηση του τεχνικού.
  • Ο έμπειρος τεχνικός μας θα αναγνωρίσει άμεσα τη βλάβη και θα την αποκαταστήσει με τις κατάλληλες ενέργειες και ρυθμίσεις.
Πόσο κοστολογείται η απομακρυσμένη υποστήριξη;

Οι υπηρεσίες απομακρυσμένης πρόσβασης κοστολογούνται με το συνολικό πρόβλημα που επιλύθηκε και μόνο μετά την ολοκλήρωση των εργασιών! Αυτή η μέθοδος κοστολόγησης σας δίνει μια σιγουριά ότι ο χρόνος δεν σπαταλάται άσκοπα και θα κοστολογηθείτε μόνο όταν ολοκληρωθούν με επιτυχία όλες οι εργασίες.

Χρεώνεται η διάγνωση των συστημάτων;

Όχι. Η διάγνωση οποιουδήποτε συστήματος και η ώρα που απαιτείται για την εξακρίβωση του προβλήματος είναι δωρεάν. Όταν εντοπιστεί η δυσλειτουργία γίνεται άμεση ενημερώση και αναφορά των εργασιών που θα ακολουθήσουν.

Γιατί τα Laptop είναι τόσο ευάλωτα στον χρόνο;

Τα laptop είναι ευαίσθητες ηλεκτρονικές συσκευές και συνήθως εμφανίζουν περισσότερα προβλήματα, σε σύγκριση με τους σταθερούς υπολογιστές. Η εύκολη μεταφορά και το μικρό μέγεθος, είναι τα πιο βασικά πλεονεκτήματα τους. Αλλά, τα ίδια τα προτερήματα τους, είναι αυτά που τα καθιστούν ευάλωτα σε χτυπήματα, σκόνη και υγρασία.

Ποιες είναι οι συχνότερες υπηρεσίες απομακρυσμένης υποστήριξης;
  • Καθαρισμός συστήματος από κακόβουλο λογισμικό. Θωράκιση του λογισμικού σας με την εγκατάσταση αντίστοιχου προγράμματος anti-virus.
  • Προβλήματα που αφορούν την ηλεκτρονική σας αλληλογραφία και τη διαχείρισή της.
  • Βελτιστοποίηση απόδοσης πλοήγησης στο διαδίκτυο με τον αποκλεισμό των pop-up παραθύρων και των διαφημίσεων.
  • Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας για τα αρχεία του υπολογιστή σας ή κάποιας φορητής σας συσκευής, όπως κινητό, εξωτερικό σκληρό, mp3 player κ.ά.
  • Ασφαλής και άμεση μεταφορά δεδομένων σε άλλον υπολογιστή που εσείς επιθυμείτε.
  • Βελτιστοποίηση απόδοσης του υπολογιστή σας, καθώς και ενημέρωση, συντήρηση και ρύθμιση του λειτουργικού συστήματος.
  • Εγκατάσταση νέου υλικού ή νέων εφαρμογών στο σύστημά σας.
Είναι ασφαλές αυτός ο τρόπος επίλυσης προβλημάτων;

Βεβαίως, ακόμη και όταν ο εκπρόσωπός σας έχει τον έλεγχο του υπολογιστή σας, τα στοιχεία σας παραμένουν απολύτως ασφαλή. Καθ ‘όλη τη συνεδρία, ενώ διατηρείτε τον έλεγχο του ποντικιού σας, και ανά πάσα στιγμή, μπορείτε να κάνετε κλικ στο κουμπί διακοπής της συνόδου για να αποσυνδέσετε αμέσως τον αντιπρόσωπο από τον υπολογιστή σας.

Σε τί μπορεί να με βοηθήσει αυτού του είδους η υπηρεσία;
  • Εγκατάσταση δικτύων στο σπίτι και στο γραφείο (συμπεριλαμβανομένων των ασύρματων δικτύων) – διασφάλιση της ασφάλειας.
  • Εφαρμογή τεχνικής συντήρησης, και ενημέρωση των Windows.
  • Εντοπισμός και απομάκρυνση ιών και εγκατάσταση και ρύθμιση λογισμικού.
  • Αποκλεισμός ενοχλητικών αναδυόμενων μηνυμάτων, αφαίρεση adware / spyware και την εγκατάσταση λογισμικού υποκλοπής.
  • Επιδιόρθωση e-mail και των προβλημάτων του λογισμικού.
  • Επιδιόρθωση σε εκτυπωτές, σαρωτές, ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές και άλλα τεχνικά προβλήματα.
  • Επιτάχυνση του υπολογιστή σας και επίσης αύξηση την απόδοσής του.
  • Εγκατάσταση, ρύθμιση παραμέτρων και εκπαίδευσή σε νέο λογισμικό και υλικό.
  • Βοήθεια στην διαδικασία δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας των δεδομένων, μεταφοράς δεδομένων από ένα PC στο άλλο.
  • Επιδιόρθωση των μηνυμάτων λάθους ή σε “παγωμένες” οθόνες και πολλά άλλα!

// Υποστήριξη συστημάτων

ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ;